• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

VW Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology Comfortline

26,272 KM
Opis
Model
VW Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology Comfortline
Stanje
Novo
Kategorija
Hečbek
Gorivo
Benzin
Mjenjač
Manuelni
Ime
Ime i prezime
Test
Test izvještaj
Doveden do savršenstva

Gledajući karoseriju novi Polo izgleda gotovo identično kao stari- samo će iskusno oko primjetiti minimalne razlike. Najveća vrijednost krije se ispod karoserije. Inženjeri, očigledno drastično više angažovani od dizajnera, napravili su sjajan posao. Iako dimenzijama mali, Polo donosi maksimalnu sigornosnu opremu transplantiranu iz Golfa 7. generacije s kojim dijeli i neke pogonske agregate. Nas je performansama i potrošnjom, blago rečeno, oduševio 1.2 litreni TSI. Finalna obrada i paketi opreme priča su za sebe...

Od predstavljanja 1975. godine do danas VW-ov gradski model Polo našao je put do 14 miliona kupaca. Logično, prva i trenutno aktuelna generacija, izuzev imena, nemaju baš previše zajedničkih tačaka. Evolucija je učinila svoje...Za razliku od mnogobrojnih konkurenata koji su gradski automobil rastegnuli na više od 4 metra Polo je ostao u zadanim okvirima. Relativno mala karoserija djeluje skladno, čak pomalo sportski. Obzirom na ogroman uspjeh Pola u reliju nismo pretjerano iznenađeni... Posljednjih godina testirali smo nekoliko modela Pola gdje smo detaljno opisali dizajn. Mislimo da sada tom poglavlju ne treba davati posebnu pažnju iako se radi o novom modelu. Jer će samo detaljna usporedba fotografija starog i novog modela otkriti sitne dizajnerske promjena. One se mogu uočiti na svjetlosnim grupama, maski motora, odbojnicima i strateškoj upotrebi kromiranih lajsni. Promjene su tako male da se teško primijete čak i onda kada stari i novi Polo stoje parkirani jedan kraj drugoga. Ništa loše jer je oblik karoserije predstavljen 2009. još uvijek dovoljno privlačan. Time su zadovoljni trenutni vlasnici ''starog'' Pola jer nemaju osjećaj da voze prošli model.

Logično, ni unutrašnjost nije doživjela drastične rezove jer za njima nije bilo nikakve potrebe. Materijali su poboljšani. Sve su površine ugodne na dodir, pogotovo u našem paketu opreme gdje je najveći dio kokpita obložen mekanom, pjenastom, plastikom. Što se dizajna tiče mora se priznati da se ''iz aviona'' može osjetiti VW-ova uzdržanost. Sve je na svom mjestu i funkcionalno a ono što je najvažnije jeste gotovo pa savršena ergonomija. Očigledno, za nekakvim nepotrebnim eksperimentima nije bilo nikakve potrebe...Oblik prednjih sjedišta znalački je određen jer se vozači svih konfekcijskih brojeva, od najmanjeg do najvećeg, ugodno osjećaju tokom dugih vožnji. Idealan položaju za ručnim i nožnim komandama brzo se pronalazi zahvaljujući preciznom podešavanju sjadišta i kožom obloženog volana. Kada već spominjemo volan recimo da je u dnu trendovski zaravnjen te da na sebi nema nikakve komande. Zbog dobrog položaja audio uređaja smatramo da bi svakako bile suvišne pa se to ne treba ubrajati u nedostatke. U svakom trenutku vozač ima osječaj da je Polo jednostavno saliven oko njega što daje veliku dozu samopouzdanja tokom vožnje. Osječaj je zaista znatno bolji od očekivanog...

 

Obzirom da su prednja i zadnja osovina međusobno razmaknute 2.470 mm ne treba očekivati posebnu raskoš na zadnjoj djeljivoj klupi. Ipak, mora se priznati da su dizajneri svaki raspoloživi milimetar iskoristili na najbolji mogući način. Rezultat je vrijedan hvale jer se na zadnja sjedišta bez problema mogu smjestiti odrasli putnici. U katalogu piše da zapremina prtljažnika varira od 280 do 952 litara. Prilikom podizanja petih vrata odmah se primjeti da je prostor za prtljagu prilično plitak. ''Tajna'' je u dvostrukom dnu koje se laganim potezom može spustiti na najnižu tačku. U svakom slučaju zadovoljava sve  potrebe vlasnika gradskih automobila s tim da ni prevoz prtljaga potrebnog za duži boravak van grada ne predstavlja nikakav problem.    U današnje vrijeme kupci se najviše privlače modernim multimedijalnim uređajima. Što veći kolor displej osjetljiv na dodir to bolje. Naravno, poželjan je veliki broj raznih informacija dok se konekcija sa eksternim nosačima zvuka i mobitelom podrazumijeva.

Do sada smo kod VW-ovih modela uvijek pod mane upisivali izostanak već kod svih konkurenata neizbježne USB utičnice. Ali sada je ta rubrika ostala prazna jer je naš testni Polo uz uobičajene SD i Aux konektore imao i USB.     Ali, zabavna je elektronika jedno a sigurnost putnika drugo, neuporedivo značajnije poglavlje. Baš na tom polju novi Polo bukvalno briljira. Iz Golfa 7. generacije transplantirani su sofisticirani sistemi koji u kritičnim situacijama preuzimaju nadzor nad kretanjem automobila. U principu radi se o nekoliko međusobno povezanih sistema čiji je cilj zaustaviti ili zadržati vozilo u voznoj traci poslije udara. Srećom, nismo upadali u ekstremno opasne situacije...Ipak, najviše nas je oduševio "Front Assist" sa City Emergency Braking funkcijom koja samostalno zaustavlja automobil u gradskim gužvama gdje su blaži sudari zbog nedostatka koncentracije vrlo česti (sistem radi u rasponu brzina od 5 do 30 km/h). Tu je i pomoć pri kretanju uzbrdo dok obavezne ABS i ESP sisteme više ne treba posebno pominjati...

Ljepša svjetla, malo agresivnije odbojnike, krom i multimedijalne ''kerefeke'' ipak je dobrano zasjenio 1.2 litreni TSI benzinac. Uz pomoć najnovije generacije ubrizgavanja goriva i istog takvog turbo punjača na prednju osovinu, preko manuelnog mjenjača sa 5 stepeni prenosa, stiže 90 KS. Rasnih! Maksimalna snaga dostupna je pri 4.800 obr/min dok je pik obrtnog momenta od 160 Nm na raspolaganju u intervalu 1.400 - 4.000 obr/min. Već iz suhopranih brojki lako je zaključiti da je elastičnost uzorna. No, to je mač sa dvije oštrice jer se ''lijeni'' vozači uspavaju pa u 5. stepenu prenosa pri 40 km/h ''skontaju'' da ima turbo rupa. Kakva zabluda! Maleni turbo benzinac radi skoro kao elektromotor koji maksimum obrtnog momenta ima u cijelom radnom opsegu. Prosječni vozači kazaljku obrtomjera neće ''gurati'' preko 3.500 obr/min i pri tome će tvrditi da je motor odličan.
 

No, oni malo žustriji rado će desnu pedalu potapati sve do ''baš'' crvenog područja koje počinje na relativno visokih 6.500 obr/min. Serijska oprema podrazumijeva ''start-stop'' sistem koji dodatno štedi (pre)skupo gorivo. U najvećim gradskim gužvama potrošnja neće preći 7 litara. Ako se neko vozi u ''normalno'' vrijeme gradskih 100 km može savladati sa 6 litara što je u klasi sa razvikanim dizelašima. Pomalo već standardnu relaciju Sarajevo - Mostar prošli smo sa prosječnih 4,1 litara s tim da nas niko nije obišao. Dan poslije išli smo samo do Konjica. Pritom smo se trudili, manje-više, poštovati ograničenja brzine. Na kraju je putni računar ''izbacio'' podatak o 3,8 litara. Vrijednost je to koja je uzorna čak i u krugovima opće favoriziranih dizelaša. Tokom vožnje primijetili smo da je rad TSI motora lišen bilo kakvih vibracija a uz to je i nečujan. Da bi se dodatno uvjerili u navedeno isključili smo ''start-stop''. Nevjerovatno ali istinito - ima se apsolutno isti osječaj kao kada je izvučen ključ iz kontakt brave...

 

Moderni automobili dolaze sa elektro - mehaničkim servo uređajem volana. Često je osječaj sintetički...Ali ne i kod nove generacije Pola. Tako dobru kalibraciju upravljačkog mehanizma do sada nismo imali priliku osjetiti. Bez obzira na trenutne uslove vožnje vozač u rukama ima pravi osjećaj. Na opći ugođaj se nadovezuje znalački podešen ovjes. Kompromis udobnost/dobro držanje ceste dobio je novo značenje. Zaista je nevjerovatno kako novi Polo ''sluša'' naredbe vozača. Zbog svega napisanog počeli smo maštati o Polu sa 105 KS i mjenjačem sa stepenom prenosa više...
 

Prilikom predstavljanja novog Pola bilo je potrebno dosta truda da se širokoj javnosti predstave sve novosti. Obzirom na konzervativan izgled to je bio vrlo zahtjevan zadatak...Zato svima savjetujemo da zakažu termin za probnu vožnju poslije koje će, sasvim sigurno, biti oduševljeni. Cijena je pametno pozicionirana pa je novi Polo sa vrhunskom tehnologijom povoljniji od starog. Testni automobil sa dodatnom opremom do registracije košta 26.272 KM. Nema dileme, radi se o inžinjerskom savršenstvu...     

Tehnički podaci:

VW Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology Comfortline*  dužina: 3.972 mm, širina: 1.682 mm, visina: 1.453  mm, međuosovinsko rastojanje: 2.470 mm. *  motor: 1.197 ccm, 90 KS pri 4.800 obr/min, 160 Nm pri 1.400 - 4.000 obr/min*  mjenjač: manuelni sa 5 stepeni prenosa  *  prtljažnik: 280 - 952 l *   prosječna potrošnja na testu: 5,8  l / 100 km  *  ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,8 s * maksimalna brzina 184 km/h * cijena dodatne opreme: 2.227 KM* cijena testnog automobila sa dodatnom opremom: 26.272 KM*     

Serijska oprema:

4 vrata sa električnim podizačima stakala naprijed i nazad, ESC Elektronska kontrola stabilnosti, uklj. ABS sa komfornim asistentom pri kočenju, ASR, EDL i EDTC i Hill Hold, Klima uređaj uklj. hlađeni pretinac za rukavice, Svjetla za maglu naprijed sa funkcijom statičkih svjetala za skretanje, Čelični rezervni točak, alat i dizalica, Emisioni koncept EU6 plus, Ventilirane disk kočnice naprijed uklj. disk kočnice nazad,  Start/stop sistem sa regeneracijom energije, "BlueMotion Technology" oznaka na poklopcu prtljažnika, Elektronska blokada motora, Zasebna dnevna svjetla, Filter za prašinu i polen, Osvjetljenje prtljažnika, Zadnji brisač, 3 naslona za glavu nazad, Elektromehanički servo upravljač, podesiv ovisno o brzini uklj. kolo upravljača podesivo po visini i dubini, Podešavanje dometa glavnih svjetala, Zadnje svjetlo za maglu, Paket za pušače, Indikator stanja pritiska u gumama, Zračni jastuci za vozača i suvozača, Kombinovani bočni zračni jastuci / zračna zavjesa za putnike naprijed, Zvučno i vizualno upozorenje na nevezani pojas na prednjim sjedištima, Tri sigurnosna pojasa na zadnjoj klupi, vezivanje u 3 tačke, Termoizolaciona bočna stakla i zadnja šajba, zeleno tonirani, Prednji brisači sa intervalnim brisanjem, ISOFIX priprema za 2 dječija sjedišta na zadnjoj klupi, Presvlake sjedišta od tkanine, dizajn "Rail", Elektro podesiva i grijana vanjska ogledala, Kućišta vanjskih ogledala i ručke na vratima u boji vozila, Hrom paket, Džepovi za odlaganje na poleđini prednjih sjedišta, Asimetrično preklopiva zadnja klupa, Instrument tabla u "pjeniranoj" izvedbi, Duplo dno prtljažnika, Dva svjetla za čitanje naprijed i jedno nazad, Osvijetljena make-up ogledala u štitnicima za sunce naprijed, Prednja sjedišta podesiva po visini, Dvotonska sirena, Daljinsko centralno zaključavanje sa dva preklopna ključa, Branici u boji vozila, usisnik zraka sa hromiranim letvicama, Multi koliziona kočnica.

Dodatna oprema:

-          Sunset crvena metalik boja -          Polo Life i Balkan paket -           Srednji naslon za ruke naprijed s pretincem i držačem za čaše pozadi -          Sistem za monitoring prometa "Front Assist" sa City Emergency Braking funkcijom -          Putni računar "Plus" -          4 alu točka "Estrada" 6J x 15" sa gumama 185/60 R15 i sigurnosnim šarafima -          Kožni volan, 3 kraka, sa mat hrom dekor elementima uklj. kožnu ručicu mjenjača i ručne kočnice -          Connectivity paket : Bluetooth priprema za mobilni telefon i MEDIA-IN utičnica sa adapter kablom za USB stick -          Audio uređaj "Composition Colour" - CD player i slot za SD karticu, MP3/WMA podrška, 5" touch screen u boji, AUX-IN, 6 zvučnika   Cijena modela do registracije, sa uključene 4 godine garancije:  24.045,00 KM * Cijena dodatne opreme :  2.227,00 KM * Ukupna cijena testnog vozila sa uključenom dodatnom opremom : 26.272,00 KM *   

 

 

  • 1288 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Sigurnosni kod *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Sigurnosni kod *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste lozinku? Pošalji