• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Peugeot 2008 Allure 1.6 BlueHDI 120

35,380 KM
Opis
Model
Peugeot 2008 Allure 1.6 BlueHDI 120
Stanje
Novo
Kategorija
SUV
KW
88
Cilindara
4
Gorivo
Dizel
Pogon
2 x 2
Mjenjač
Manuelni
Ime
H DZ
Web stranica
Test
Test izvještaj
Peugeot 2008 je mali gradski crossover, prvi put predstavljen 2013. godine. Nastao je kao nasljednik modela Peugeot 207 SW, budući da za model 208 nije planirana karavanska izvedba. Naime, nakon detaljnog istraživanja tržišta, ustanovljeno je da budućnost pripada crossoverima, posebno u subkompaktnom segmentu, u kojem je sada dosta teško naći vozilo karavanske karoserije. Uz to, mlađi korisnici se rado odlučuju za kupovinu upravo ovakvog oblika vozila, jer pruža dosta prostora, udobost i vozna svojstva primjerena modernim tokovima.Tako Peugeot 2008 dijeli tehnološku osnovu sa aktuelnim modelom 208, ali donosi robusniji i atraktivniji dizajn. Aktuelni 2008, u odnosu na prethodnika donosi novi dizajn i neka nova i bolja tehnička rješenja.Dizajn je prepoznatljiv, a vozilo ima skladne proporcije. Velika maska hladnjaka sa znakom lava u sredini, visoko postavljena svjetla i zanimljivo profilisan poklopac motora privlače pažnju. Također, zanimljiv je i stražnji dio sa trodijelnim, podijeljenim stop svjetlima, sa dva elementa na poklopcu prtljažnika i jednim na bokovima blatobrana. Bočna linija odaje snagu i robusnost, a tu su i sportski oblikovan spoiler, te zaštitne ploče, kao i krovni nosači, koji doprinose sportskom izgledu, ali i praktičnosti.Moderan dizajn eksterijera, uspješno se prenosi i u unutrašnjost vozila. Posebno su interesantne centralna konzola i tabla sa instrumentima, koji su uz neka prilagođenja prenešeni iz Peugeota 208.Na vrhu centralne konzole je multifunkcionalni taktilni displej, dijagonale 7 inča. Prikaz displeja je jasan, vidljiv i čiljiv, pokazuje različite funkcije, od radio prijemnika do navigacije, što je gotovo neophodno kada se nalazite u nepoznatom gradu. Ispod displeja su škrge sistema za ventilaciju, a ispod njih komande dvozonskog automatskog klima uređaja. Zanimljiv detalj je svakako obloga oko kompletnog kokpita, koja je imitacija karbonskih vlakana, a ostavlja dobar utisak.Tabla sa instrumentima postavljena je visoko, dok je točak upravljača mali i smješten dosta nisko.Ovakvo rješenje je zaista zanimljivo, posebno vozaču koji se s njim susreće prvi put. Kod prethodnog modela, vozači su često imali pritužbe da upravljač zaklanja instrument tablu, međutim taj problem je riješen. Naime, kod ovog vozila, instrumete gledate preko, a ne kroz obruč upravljača. Zahvaljujući nisko spuštenom i malom upravljaču, tabla sa instrumentima je savršeno vidljiva. Naravno, potrebno je prilagoditi se takvom položaju. Takav položaj ima izvjesne prednosti. Prije svega natjera vozača da sjedi uspravno, a ne zavaljeno; ruke su spuštene prema bočnim stranama upravljača, što je prirodniji i manje zamoran položaj; pažnja vozača je usredotočena na dešavanja ispred vozila. Za pohavlu je i ambijentalno osvjetljenje, posebno oko table sa instumentima i u rubovima panoramskog krova.Obloge u unutrašnjosti sačinjene su od tvrde plastike, ali su dobro sklopljeni i sa uzornom završnom obradom, što ostavlja utisak visokog kvaliteta.Sjedišta su veoma dobro izvedena, ugodno profilisana i sa dobrom bočnom potporom. Zahvaljujući kombinaciji tkanina-koža, estetski ugođaj je dosta dobar, a posebno raduje činjenica da se u takvim sjedištima i sa viskom posturom koju zahtjeva položaj upravljača i table sa instrumentima neće zamarati ni na dužim putovanjima. Slična situacija je i na stražnjoj klupi, a jedina zamjerka je izostanak rukohvata iznad vrata na koje su putnici uglavnom navikli. Zanimljiv detalj je i nesvakidašnje oblikovana ručica ručne kočnice, koja odlično popunjava prazninu između prednjih sjedišta.Za pohvalu je obilje prostora, kojeg ne nedostaje ni u prtljažniku osnovne zapremine 360 l, koji će zahvaljujući ravnoj podnici, bez praga, prihvatiti najveće i najteže kofere.Testni model pokreće motor sa oznakom 1.6 BlueHDI 120, što znači da govorimo od dizel motoru radne zapremine 1.560 ccm, koji razvija 120 KS pri 3.500 o/min, uz 300 Nm obrtnog momenta pri 1.750 o/min. Motor zadovoljava Euro 6 norme, primjenom SCR tehnologije.Snaga se do točkova prenosi putem 6-stepenog manuelnog mjenjača, koji je za svaku pohvalu. Naime, stepeni prenosa su dobro uklapaju sa parametrima motora, a hod ručice je uzorno precizan. Uz to, vozaču koji pažljivo bira stepene prenosa, omogućene su dobre performanse, uz visoku ekonomičnost. Istini za volju, u uslovima gradske vožnje možete očekivati potrošnju od 5,5 – 6 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti (ne na autoputu), potrošnja može sputiti do tvornički deklarisanih 3,7 l/100 km. Ipak, na autoputu treba biti pažljiv, jer sa povećanjem brzine, potrošnja goriva se značajno povećava.U vožnji, Peugeot 2008 se ponaša veoma, čak iznenađujuće dobro. Sistem vješanja nije pretvrd, pa dobro apsorbuje neravnine, a istovremeno omogućuje dinamičnu vožnju, posebno na vijugavim cestama. I ponovo se vraćamo na temu položaja upravljača i table sa instrumentima, te udobnih sjedišta, koja ostavljaju prijatan utisak i na najdužim putovanjima.Završetak naših testnih vožnji, obilježio je nemio događaj, koji je nažalost naša svakodnevica. Na najbolji (najgori) način uvjerili smo se koliko rupa, prečnika svega tridesetak cm i duboka niti 10 cm, ali sa oštrim rubovima može biti opasna i pogubna za gume niskog profila, čak i pri brzinama ispod 10 km/h. Takva rupa, na parkiralištu, uz sam rub ivičnjaka izazvala je proboj gume.Zasukali smo rukave i odlučili testirati mogućnosti onoga što je skriveno ispod podnice prtljažnika. Ključ za odvijanje vijaka i dizalica uredno su složeni, a ispod njih je rezervni točak umanjenih dimenzija. U rezervnom priboru je i skidač ukrasnih navlaka na vijcima, kao i montažna kuka za vuču, koja nam, srećom, nije zatrebala. S lakoćom smo podigli vozilo na dizalicu i promijenili točak, a čitav zahvat nije trajao ni 15 minuta. Ono što želimo istaći je dobro osmišljen alat i pribor, koji, kao dio standardne opreme dolazi uz automobil. Nekada davno, takav paket alata je bio znatno bogatiji, međutim u modernim vremenima, proizvođači su se potrudili i osmislili set alata takav da vozač može samostalno promijeniti točak, sijalicu ili doliti neku od tekućina, a da za sve ostalo treba potražiti stručnu intervenciju u servisnoj radionici.Ovaj model sigurno je jedan od najatraktivnijih na tržištu, a tako su pozicionirane i cijene, što će kupcima omogućiti dobar izbor u skladu sa željama i mogućnostima. U ponudi su benzinski i dizel motor, u rasponu snage od 75 do 130 KS. Prema redovnom cjenovniku, osnovni model, sa 1,2 benzinskim PureTech motorom i 82 KS, može se nabaviti za 26.465 KM, dok bi akcijska cijena za isti model iznosila 25.690 KM. Testni model donio je najbogatiji paket opreme, pa bi njegova cijena po cjenovniku bila 39.710 KM, međutim, zahvaljujući akciji, ta cijena za kupca iznosi 35.380 KM.Serijska oprema:Sistem za kontrolu stabilnosti vozila – ESPSistem protiv proklizavanja pogonskih točkova – ASRABS sa sistemom za pomoć kod naglog kočenjaSistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici ”Hill“Detektor niskog pritiska u gumamaDaljinsko centralno zaključavanje vrata i prtljažnika (3 dugmeta na daljinskom upravljaču)LED dnevna svjetla (automatsko uključivanje dnevnih svjetala)Funkcija svjetla ”FOLLOW ME HOME”Zračni jastuk za vozača i suvozača (mogućnost isključenja)Bočni zračni jastuciZatezači sigurnosnih pojasaPokazivač vanjske temperatureIndikator za nezakopčan sigurnosni pojasOsvjetljenje u prtljažnikuIndikator mijenjanja u višu brzinuPovećana udaljenost od tla (165 mm)Varijabilni servo volan podesiv po visini i dubiniSjedalo za vozača sa podešavanjem visineElektro podesivi i grijani vanjski retrovizoriVanjski retrovizori u boji karoserijeStražnja klupa djeljiva u omjeru 2/3-1/3 (3 naslonjača za glavu)Indikator za nepričvršćene sigurnosne pojaseve vozača i suvozačaPutni računarPokazivači smjera u vanjskim retrovizorimaPokazivači smjera: jedan pritisak / tri uključivanja svjetlaRučice na vratima u boji karoserijeSistem ISOFIX za pričvršćivanje na bočnim sjedalima (2)Automatsko zaključavanje vozila u pokretuHlađen pretinac ispred suvozačaSMEG multimedijski sistem + 6 zvučnika (ekran na dodir u boji)USB priključak + handsfree telefoniranje BluetoothProgramirajući tempomat i limitator brzinePrednje maglenkeKožni volanKomande za upravljanje na volanuSekvencijalno otvaranje prednjih stakala s vozačeve straneOsvijetljen pretinac ispred suvozačaKožni volan nivoa AllureSjedalo suvozača sa podešavanjem visineElektro preklopivi, podesivi i grijani vanjski retrovizoriElektrično podešavanje prednjih i zadnjih stakalaLED unutrašnja stropna rasvjetaAutomatski dvozonski klima uređajMirror ScreenAutomatski brisači sa senzorom za kišuUnutrašnji fotosenzibilni retrovizorZadnji parking senzoriPrednje maglenke s funkcijom osvjetljavanja zavojaDodatno zatamnjena stakla u drugem redu i zadnje stakloUnutrašnjost u kombinaciji tkanine / TEP – umjetne kožeDodatna zaštita na prednjom i zadnjom branicimaZavršeci kućišta točkova16” aluminijske felgeMogućnost funkcije ”Follow me home”2 x 12 V priključakUzdužni krovni nosačiPretinac ispred suvozača s mogućnošću zaključavanjaVanjski retrovizori u boji karoserijeRezervni točak manjih dimenzija (dizelski motor)15” čelični rezervni točak (benzinski motor)15” čelične felge s poklopciOpcijska oprema:UB08 – Zadnji parking senzori + sistem za automatsko parkiranje (880 KM)OK01 – Panoramski stakleni krov ”CIELO” sa električnim kliznim zastorom, ambijentalnim osvjetljenjem u plavoj boji, LED unutrašnja stropna rasvjeta (1.335 KM)WL3R – CD čitač (227 KM)ZH4E – 17” aluminijske felge Eridan Anthra (477 KM)0MM0 –Metalik boja (782 KM)Tehnički podaci:Maksimalna snaga 88 kW (120 KS) pri 3.500 o/minMaksimalni obrtni momenat 300 NM pri 1.750 o/minPotrošnja goriva 3,3 – 4,3 l/100 kmEmisija CO2 96 g/kmMasa vozila 1.200 kgPerformanseMaksimalna brzina 192 km/hUbrzanje od 0 do 100 km/h 9,6 sDimenzijeDužina 4.159 mmŠirina 2.004 mm (sa ogledalima)Visina 1.556 mmMeđuosovinsko rastojanje 2.357 mmZapremina rezervoara 45 lZapremina prtljažnika 360 – 1.194 lCijena testiranog vozila 35.380 KM
  • 399 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Sigurnosni kod *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Sigurnosni kod *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste lozinku? Pošalji