• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Nissan Note 1.2 80 KS Acenta

28,800 KM
Opis
Model
Nissan Note 1.2 80 KS Acenta
Stanje
Novo
Kategorija
Hečbek
Gorivo
Benzin
Mjenjač
Manuelni
Ime
Ime i prezime
Test
Test izvještaj
Druga generacija malog japanskog monovolumena donosi niz upečatljivih poboljšanja u odnosu na prethodika. Savremeniji dizajn, nevjerovatno komforna unutrašnjost, bogata oprema i štedljiv motor veliki su aduti sa osvajanje kupaca. A među njih možemo ubrojiti i cijenu novog Notea koja starta sa 21.400 KM. Za verziju kao na testu treba izdvojiti 28.800 KM što je odlična protivrijednost za ponuđeno...

Prva generacija Notea pokazala je kako monovolumen malih dimenzija može biti vrlo upotrebljiv automobil. Na žalost, na nekim tržištima takav potencijal nije baš primijećen iako se čini da polako ali sigurno dolaze neka nova vremena. Novi Nissan Note iznikao je na istoj platformi kao Micra čije ime asocira na male dimenzije. Iako je u prvi mah teško naći poveznicu između dva Nissanova modela ona se može primijetiti na relativno skromnim dimenzijama karoserije...

 

U skladu s vremenom predstavljanja druge generacije dizajn karoserije je moderan. Posebno je interesantan prednji dio sa velikim svjetlosnim grupama u koje duboko uranja sportski oblikovana maska motora. Bokovi su oblikovani skladnim linijama. Dinamiku istiće zadnji prozor koji se proteže do ruba krova. Zanimljiva su i svjetla čiji oblik, barem s boka, podsjeća na riblje peraje. Umijeće dizajnera može se primijetiti i na zadnjem dijelu. Vještim potezima izbjegnuta je monotonija, pogotovo u skupljim verzijama sa decentnim krovnim spojlerom i malo agresivnije oblikovanim zadnjim odbojnikom... Na kraju smo zaključili da je vanjski dizajn jedan od najvećih aduta novog Notea. Znamo da zvuči kao otrcana fraza ali zaista se veliki broj prolaznika okretao za malim Japancem...
 

Prave vrijednost gradskog monovolumena otkrivaju se otvaranjem vrata- zaista je nevjerovatno koliko je prostran putnički prostor. Međuosovinski razmak od 2.600 mm vješto je iskorišten na najbolji mogući način. Pored raznih trikova izdvajamo kliznu zadnju klupu. Klizni mehanizam omogućava hod od čak 16 cm. Ako je klupa pomaknuta u krajnji zadnji položaj na nju se udobno mogu smjestiti i dvometraši. Bez pretjerivanja! Logično, ovisno o odabranom položaju varira zapremina prtljažnika- od 325 do 411 litara. Potpunim preklapanjem zadnjih sjedišta dobiva se prostor od 929 litara koji je spreman prihvatiti čak i prilično kabaste predmete. U putničkom prostoru ne nedostaje ni pretinaca za sitnije predmete. Ispred suvozača nalazi se dvostruki pretinac. Ideja je prenesena iz nekih većih Nissanovih modela gdje takvo riješenje pokazalo praktičnim.

U odnosu na prethodnika kokpit je znatno moderniji. Iza multifunkcionalnog volana sa tri prečke nalaze se veliki pregledni instrumenti jasne grafike. U slučaju aktiviranja ''Eco'' programa rada motora iznad instrumenata pojavi se plava linija čiji intenzitet svjetla ovisi o načinu vožnje. Pored toga na displeju u centralnom dijelu brzinomjera aktivira se pokazivač potapanja pedale gasa- što se manje i blaže pritišće prosječna je potrošnja manja. Naravno, tu je i indikator za pravovremeno uključenje odgovarajućeg stepena prenosa...
 

Ispod velikog kolor ekrana osjetljivog na dodir nalazi se skup prekidača za upravljanje automatskim klima uređajem. Obzirom da su postavljeni u krug mnoge podsjećaju na brojčanik starog impulsnog telefona. Neobično, praktično i lijepo... Vrlo bogata oprema i neočekivano veliki putnički prostor prave specifičan ugođaj. Veliki panoramski krov sve diže na još viši nivo pa ga toplo preporučujemo iako se ne može otvarati. Moramo pohvaliti i bogato odmjerenu akustičnu izolaciju. Do ušiju putnika zaista se probija veoma malo buke a kvaliteta izolacije primijeti se i po odsustvu neugodnih vibracija.   Finalna obrada je na vrlo visokom nivou a isto se može reći i za većinu materijala. Istina, na nekim se mjestima nalazi Evropljanima mrska tvrda plastika protiv koje Japanci nemaju ama baš ništa... Uz sve nabrojane kvalitete posebno smo se prijatno iznenadili paketom opreme. Sigurni smo da će čak i razmaženi putnici rubriku ''mane'' ostaviti praznom (spisak opreme možete vidjeti ispod teksta).  

 

U današnje vrijeme proizvođači automobila rado vrše amputaciju jednog cilindra pa motori sa ''tri klipa'' više nisu nikakva rijetkost. U prednjem dijelu našeg Notea nalazio se benzinac sa tri cilindra čija je ukupna radna zapremina 1.198 ccm. Maksimalna snaga od 80 KS na raspolaganju je pri 6.000 obr/min dok je pik obrtnog momenta od 110 Nm prisutan na 2.000 obr/min niže. Snaga se na prednju osovinu prenosi preko ugodnog manuelnog mjenjača sa 5 stepeni prenosa. Maleni benzinac, karakterističnog zvuka za sve trocilindraše, lišen je bilo kakvih vibracija pa se na semaforu (kada je isključen serijski sistem ''start - stop'') ima osjećaj da je motor ugašen. Odgovorno tvrdimo da je ovo najuglađeniji mali motor kojeg smo imali priliku testirati. Raznim tehničkim rješenjima postignuta je veoma mala prosječna potrošnja goriva. Na otvorenoj cesti se bez ikakvih problema dionica od 100 km može prevesti sa 4 litra. Ona ko se maksimalno skoncentriše, odnosno pomno prati ritam saobraćaja i podatke sa instrumenata, istu dionicu može savladati sa izvrsnih 3,2 litara. U gradskom režimu, gdje smo napravili većinu kilometara, potrošnja u najgorim uslovima može skočiti na još uvijek prihvatljivih 7 litara. Sve u svemu nabavka skupljih dizelaša postaje upitna... Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 13,7 sekunda jasno otkriva da se ne radi o sportskom automobilu. Uostalom, niko ni ne očekuje urnebesne performanse od gradskog automobila.

Maksimalna brzina od 170 km/h može se postići na dužim prvacima auto puta s tim da se 150 km/h može smatrati kao prosječna putna brzina. Dovoljno, jer sve preko toga podliježe sankcijama omraženih presretača... Baš kao svi moderni automobili i Note raspolaže sa svim potrebnim elektronskim asistencijama koje vožnju čine lakšom i sigurnijom. Pored uobičajenih pomagala moramo izdvojiti sistem ''Around View Monitor'' sa 4 kamere na strateški raspoređenim mjestima. Slike sa sve 4 kamere prikazuju se na velikom kolor displeju s tim da postoji mogućnost odabira nekoliko kadrova. Nama se posebno svidio onaj koji ''prati'' kretanje prednjeg desnog točka jer je moguće maksimalno precizno manevriranje na skučenim prostorima. Jedan od kadrova simulira pogled iz helikoptera što je također veoma korisno. Rezolucija je izvrsna pa se bez ikakvih problema mogu čitati slova sa šahtova...
 

Tokom testa zaključili smo da su uz dizajnere dosta posla imali i inženjeri, pogotovo oni zaduženi za donji postroj. Note se naginje znatno manje nego što se očekuje od jednog monovolumena pa makar  dimenzijama spadao u gradsku klasu automobila. Kalibracija upravljačkog mehanizma i kočnica godit će svima, pogotovo ciljanoj grupi kupaca. Iako to nismo očekivali novi se Note pokazao kao vrlo ugodan automobil u svim uslovima eksploatacije.

 

Klasa malih monovolumena u ovom regionu nije pretjerano popularno. Sjetimo se pomalo zaboravljen Renault Modusa čija je prodaja u Hrvatskoj i BiH zaustavljena zbog mizernog interesa kupaca. Ali čini se da sadašnji kupci prepoznaju praktičnost automobila koji usprkos malim dimenzijama nude sve ono što prosječna obitelj očekuje. Kao takav može služiti kao jedini automobil što je, čini se, od presudne važnosti na tržištima sa slabijom kupovnom moći. Bazni se model može nabaviti za 21.400 KM. Note kao na testu do registracije košta 28.800 KM. Možda se nekome ova suma ne čini tako povoljnom. Takvima savjetujemo da detaljnije prouče opremu i ostale pogodnosti koje dobivaju. Poslije toga će se složiti s našom tvrdnjom da je Note u odnosu uloženo/dobiveno lider na zasićenom tržištu automobila. U toku je i zanimljiva prodajna akcija - 3.000 KM. O čemu se tačno radi najbolje ćete biti informisani u ovlaštenom prodajnom salonu...        

Tehnički podaci:

Nissan Note 1.2 Acenta*  dužina: 4.100 mm, širina: 1.695 mm, visina: 1.535  mm, međuosovinsko rastojanje: 2.600 mm  *  motor: 1.198 ccm, 80 KS pri 6.000 obr/min, 110 Nm pri 4.000 obr/min*  mjenjač: manuelni sa 5 stepeni prenosa  *  prtljažnik: 325-411-929 l   *   prosječna potrošnja na testu: 6,3  l / 100 km  *  ubrzanje od 0 do 100 km/h za 13,7 s * maksimalna brzina 170 km/h * cijena baznog modela: 21.400 KM* cijena testnog automobila sa dodatnom opremom: 28.800 KM*        

Serijska oprema testiranog modela: 

ABS, EBD, ESP, električno podesivi i grijani vanjski retrovizori u boji vozila, maglenke, odbojnici u boji vozila, odgođeno gašenje svjetala (follow me home funkcija), vanjske ručice na vratima u boji vozila, aluminijski naplatci 15", audio sistem s CD-om i 4 zvučnika, centralna konzola u glossy crnoj boji, djeljiva zadnja klupa (60:40), džep na poleđini suvozačevog sjedišta, pokazivač ekološke vožnje, električno podizanje prednjih i zadnjih stakala, komande audio sistema i tempomata na upravljaču, mjerač vanjske temperature, mogućnost regulacije vozačevog sjedišta po visini, osvjetljenje kabine s odgodom gašenja, osvjetljenje prtljažnog prostora, pretinci za limenke, priključci AUX i USB, putni računar, servo upravljač podesiv po visini, automatski klima uređaj, automatsko paljenje svjetala, Bluetooth, daljinsko centralno zaključavanje, limitator brzine, senzori za kišu, START/STOP funkcija paljenja vozila, tempomat, bočni zračni jastuci (vozač i suvozač), dva 3-tačkovna sigurnosna pojasa naprijed i tri 3-tačkovnanazad, ISOFIX držači za dječije sjedište, mogućnost isključivanja suvozačkog zračnog jastuka, ograničivač zatezne sile sigurnosnih pojasa sprijeda, po visini podesivi sigurnosni pojasevi sprijeda, sistem za blokadu otvaranja zadnjih vrata, zračne zavjese (vozač i suvozač), Imobilizator...

Dodatna oprema na testnom automobilu: Paket Look - 700 KM, Paket Connect - 1.600 KM, Paket Comfort - 800 KM.

Garancija: 3 godine ili 100.000 kilometara. 12 godina garancije protiv prohrđavanja karoserije.

 

 

 

  • 1242 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Sigurnosni kod *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Sigurnosni kod *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste lozinku? Pošalji