• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Hyundai i20 1.2 16v iKiss

21,070 KM
Opis
Model
Hyundai i20 1.2 16v iKiss
Stanje
Novo
Kategorija
Hečbek
Gorivo
Benzin
Mjenjač
Manuelni
Ime
Ime i prezime
Test
Test izvještaj
Pomlađeni Hyundai i20 dolazi kao ozbiljna konkurencija etabliranim automobilima ''B'' segmenta za kojima vlada veliki interes tržišta. Iako se radi o gradskom automobilu ostali smo zatečeni kvalitetom izrade koja je u mnogim segmentima korak-dva ispred razvikane, skuplje, konkurencije. Bazni 1,2 litreni benzinac snažan 85 KS daje dobar omjer performansi i niskih troškova eksploatacije. Ugodna unutrašnjost pogoduje i dužim putovanjima, tim prije što je i prtljažnik solidne zapremine. U sklopu trenutne akcije model kao na testu može se dobiti u zamjenu za 21.070 KM.

Nasljednik veoma popularnog Hyundai Getza predstavljen je u Parizu 2008. i odmah je pobudio veliki interes europskih kupaca. Da bi se uhvatio ritam sa novijim modelima ''i'' generacije (i30, i40, ix35...) u Ženevi prošle godine otkrivena je redizajnirana verzija koja će dočekati potpuno novi i20. Logično, najveće su promjene uočljive na prednjem dijelu. U principu sve je novo- svjetlosne grupe, maska motora i odbojnik. Zahvaljujući tome sada i20 djeluje znatno atraktivnije, odnosno svježije, što i jeste bio glavni cilj. Nešto blaže promjene zadnjeg dijela podrazumijevaju drugačiju grafiku svjetlosnih grupa te blago izmijenjene linije odbojnika. Baš zbog novih odbojnika dužina je u odnosu na prvi i20 porasla za 55 mm pa sada iznosi 3.995 mm što se idealno uklapa u klasu gradskih automobila. Kada već spominjemo dimenzije recimo da je širina 1.710 mm a visina 1.490 mm. Skladno skrojenoj karoseriji dodatnu dozu elegancije daje i odlična crvena boja koju svakako preporučujemo...

Svaki redizajn podrazumijeva poboljšanje putničkog prostora pa je isti recept primijenio i Hyundai. Manje-više, linije kokpita ostale su iste. Uz male izmjene na otvorima za ventilaciju dolaze bolji materijali i plavo umjesto narandžastog osvjetljenja. Naš bogato opremljeni paket opreme iKiss podrazumijeva kožom presvučeni multifunkcionalni točak upravljača koji će oduševiti svakog vozača. Imitacija aluminija oko instrumenata i na centralnoj konzoli u dobroj mjeri razbijaju monotoniju jednobojnog kokpita. Jasno označeni prekidači na pravim pozicijama olakšavaju komandovanje svim pomoćnim sistemima pa se ergonomija može ocijeniti dobrim ocjenama. Jedini, mali, trn u oku predstavlja tipka putnog računara smještena na u gornjem lijevom uglu centralne konzole. Uz pomalo neobičan položaj nije ni osvjetljenja...No, već je od prije poznato da Japanci i Korejci teško usvajaju europski standard koji podrazumijeva tipku putnog računara na jednoj od ručica uz volan. Ali, sve ostalo je tip-top.

Prednja i zadnja osovina međusobno su razmaknute za 2.525 mm. Sasvim je to dovoljno za ugodan prevoz četiri odrasle osobe. Iako je zadnja klupa predviđena za tri putnika odmah recimo da je on, kao u svim automobilima ove klase, višak...Prednja su sjedišta odlično dimenzionirana što uz galantno odmjereno podešavanje svima omogućava pronalaženje idealne pozicije za komandama. Oblikovana su tako da pružaju veliku udobnost uz prilično dobru bočnu potporu tokom vožnje po krivinama. U principu, vozač i suvozač osjećat će se kao u za broj većem automobilu...

Hvalimo i broj zatvorenih i otvorenih pretinaca promišljeno raspoređenih po putničkom prostoru- mjesta za predmete svih oblika kao i za boce s pićem zaista ima što je još jedan adut za duža putovanja. Ne nedostaje ni mjesta za prtljagu. Kada je zadnja klupa u funkciji prtljažnik prima teret zapremine 295 litara a kada se u potpunosti obori raste na 1.060 litara. Ko od gradskog automobila očekuje više?

Svakom novom vožnjom iznova smo se oduševljavali stepenom finalne obrade i opštim ugođajem u vožnji. Nema nikakve sumnje da je i20 jedan od najkvalitetnijih predstavnika klase...

Na test smo dobili i20 ispod čije se prednje haube nalazio bazni benzinski motor. Iz ukupne radne zapremine od 1.248 ccm uz pomoć 4 ventila po cilindru, kojima tempo diktiraju dvije bregaste osovine, dobiveno je 85 KS pri 6.000 obr/min. Najveća vrijednost obrtnog momenta od 171 Nm postavljena na za benzince standardno visokih 4.000 obr/min. Maleni agregat uglađenog rada uparen je sa manuelnim mjenjačem sa pet stepeni prenosa. Mjenjaču možemo dati najviše ocjene. Što zbog dobro postavljenih prenosnih odnosa, što zbog izvanrednog sistema ukapčanja željenog stepena prenosa. Slobodno bi se moglo reći da s tako dobrom mjenjačkom kutijom ne raspolaže niti jedan gradski automobil...

Kombinacija motor mjenjač prilično je uvjerljiva. Naravno, performanse nisu sportski eksplozivne ali su sasvim zadovoljavajuće. Ubrzanje od 0 do 100 km/h i20 savlada za solidnih 12,7 sekunda dok je maksimalna brzina 168 km/h. Test smo završili sa prosječnih 7,5 litara benzina što je vrlo dobar rezultat, tim prije jer smo u skladu s namjenom automobila većinu kilometara napravili u gradu. Na regionalnim cestama do izražaja dolazi elastičnost motora pa se bez previše šaltanja u nižu brzinu može dosta vremena provesti s ukopčanim petim stepenom prenosa. To se pozitivno odražava na potrošnju koja se u tim uslovima može držati u granicama do 5,5 litara.

Iako maleni benzinac ma manjim obrtajima nekima može djelovati neuvjerljivo elastičnost mu se ne može osporiti. Ono što je posebno bitno jeste činjenica da performanse ne opadaju drastično kada se automobil ukupne mase od 1 tone maksimalno optereti.

Upravljanje gradski skrojenim Hyundaijem krajnje je jednostavno. Uz solidno podešen servo volana vozaču godi dobra preglednost na sve strane pa manevrisanje na uskim mjestima ne bi trebalo predstavljati problem ni manje vještim vozačima. Na sve se nadovezuje donji postroj kalibrisan baš onako kako se očekuje do uzornog automobila ''B'' segmenta. Preko oštećenog gradskog asfalta kotrlja se bez neugodnih udara i neprimjerene buke. Brza vožnja na vijugavoj cesti potvrdit će da se radi o mekše podešenom automobilu. Onaj ko se misli poistovjećivati sa WRC vozačima neka sačeka nekakvu specijalnu ediciju čiji će uzor biti Hyundai i20 WRC koji se upravo testira užurbanim tempom...

Redizajnirani Hyundai i20 dolazi iz turskih pogona u kojima, očigledno, vladaju stroge kontrole finalnog proizvoda. Uostalom trostruka 5 godišnja garancija ne dolazi slučajno...Uz skladan dizajn, uzorne vozne osobine i bogate pakete opreme još jednom moramo ponoviti da smo ostali zatečeni kvalitetom izrade, tim prije jer se radi o gradskom automobilu. Redovna cijena testnog automobila je 24.570 KM ali uz trenutnu akciju moguće ga je nabaviti za 21.070 KM što je u odnosu na ponuđeno  zanimljiva prilika. Serijska oprema testnog automobila: grijanje zadnjeg stakla, treće stop svjetlo, djeljiva zadnja  klupa (60:40), digitalni sat, nasloni za glavu podesivi po visini, Immobilizer (elektronska blokada motora), zračni jastuk za vozača i za suvozača, dva bočna zračna jastuka sa zračnim zavjesama, ABS, ESP i VSM (vehicle stability management), 4 zvučnika, progresivni SERVO uređaj upravljača, podešavanje upravljača po visini i dubini, ukrasni poklopci točkova, uređaj za pranje/brisanje zadnjeg stakla, podešavanje vozačevog sjedišta po visini, stakla u boji tonirana, putni kompjuter, pomoćni rezevni točak, el. podizači prednjih prozora, ALARM+daljinsko upravljanje centralnom bravom, klima uređaj, Radio+CD+MP3+RDS, priključak za AUX, komande za audio uređaj na upravljaču, kožom presvučeni upravljač i ručica mjenjača, vozačevo staklo sa zaštitom od priklještenja, mrežica u prtljažnom prostoru, svjetlo za čitanje mape, vanjska ogledala i ručice vrata u boji karoserije, el. podešavanje i grijanje vanjskih ogledala, svjetla za maglu.

Garancije: 5 godina ili 100.000 pređenih kilometara. Pet godina garancije mobilnosti na teritoriji Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Crne Gore u slučaju nepredviđenih poteškoća s vozilom. Pravo jednom godišnje na besplatan kontrolni pregled vozila u trajanju od 30 minuta prema Hyundai kontrolnoj listi u toku pet godina redovnog servisiranja vozila i dok je vozilo u garanciji.
  • 1157 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Sigurnosni kod *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Sigurnosni kod *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste lozinku? Pošalji