• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Novi Ford Transit/Tourneo

- KM
Opis
Model
Novi Ford Transit/Tourneo
Stanje
Novo
Kategorija
Van
Gorivo
Benzin
Mjenjač
Manuelni
Ime
Ime i prezime
Test
Test izvještaj
Na međunarodnoj prezentaciji u Njemačkoj imali smo priliku voziti novu generaciju Ford Transita/Tourneo. Tom smo se prilikom prijatno iznenadili količinom sigurnosne opreme te osjećajem i komforom u vožnji koji su ravni onome u uobičajenim putničkim automobilu. Nova generacija 2.2 litrenog Duartorq dizel motora s tri nivoa snage oduševljava skromnom potrošnjom goriva dok rijetki servisni intervali, 50.000 km ili dvije godine, dolaze kao šlag na ukusno spravljenoj torti.

Potpuno nov Ford Transit/Tourneo Custom donosi novi stil, privlačnost za vozača i funkcionalnost u klasi  jednotonskih komercijalnih vozila. Predstavljajući potpuno novu generaciju Ford vozila nosivosti do jedne tone, Transit/Tourneo Custom označava korak u želji Forda da redizajnira svoju cjelokupnu ponudu  komercijalnih vozila na globalnom nivou do kraja 2013. Karakteristike sa potpisom kinetičkog dizajna pomažu da Transit/Tourneo dobije svoj jedinstveni karakter, uključujući  smjelu trapezoidnu rešetku, jaku i mišićavu liniju na bokovima te istaknute izbočine na blatobranima.

Svojim smjelim, novim dizajnom, unutrašnjošću kao u putničkom automobilu i izuzetnom dinamikom u vožnji, Ford Transit/Tourneo Custom ima zadatak da poveća udio u segmentu, ciljajući na širok spektar profesionalaca, kvalifikovanih zanatlija i malih preduzeća. Novi model nije ništa izgubio od Transitove/Tourneove legendarne čvrstine i vrijednosti, najboljih teretnih sposobnosti, niskih troškova eksploatacije i najskromnije potrošnje goriva u klasi.

Već na samom početku prodaje Transit/Tourneo nuditi će se s kratkim međuosovinskim rastojanjem (SWB - 2.933 mm, ukupna dužina 4,97 metara) i dugim međuosovinskim rastojanjem (LWB - 3.300 mm, ukupna dužina 5,34 metara), tako da vlasnici mogu izabrati veličinu tovarnog prostora koja najbolje odgovara njihovom poslovanju.

Vodeće teretne sposobnosti u klasi

Ispod svoje moderne spoljašnjosti, novi model ostaje potpuno vjeran svom nasljeđu, nudeći najbolje  teretne sposobnosti u klasi, uključujući nekoliko novih inovativnih rješenja u tovarnom prostoru.

Pored toga što nudi maksimalnu zapreminu za prevoz tereta (6.0 m³ opremljen sa svim pregradama u verziji SWB, 6.8 m³ u verzijama LWB), koja nadmašuje njegove najbliže konkurente, odjeljak za teret  pažljivo je optimiziran da ponudi više prostora i više praktičnosti od rivala. Ključne karakteristike i inovacije podrazumijevaju:
  • Optimiziran dizajn pregrada i prostora za teret, koji omogućava da SWB verzije mogu da prevoze tri Euro palete
  • Otvor za teret u pregradi koji omogućava utovar predmeta do tri metra u dužinu (3,4 m sa LWB), kao što su cijevi, merdevine...
  • Prilagodljiv integrisani sistem krovnog nosača koji je neprimjetno integrisan u krov i može biti raspoređen po potrebi
  • Repozicionirane kuke okrenute na dole i tačke za pričvršćivanje nalaze se na stranicama karoserije, ostavljajući pod „čistim" radi lakšeg utovara i čišćenja.
  • Jednostavno čišćenje poda u tovarnom prostoru koji nudi poboljšanu izdržljivost i jednostavno održavanje
  • Najveću širinu u klasi između lukova blatobrana
  • Najveću u klasi visinu i širinu kliznih vrata za utovar tereta
Da bi vlasnicima osigurao širok spektar opcija korisne nosivosti od 600 do 1.400 kg, Transit je dostupan sa više opcija ukupne mase, od 2.500 do 3.300 kg.

Novi Transit/Tourneo dolazi sa unutrašnjošću koja neodoljivo podsjeća na Fordove putničke automobile što i jeste bio cilj sposobnog dizajnerskog tima. Zbog toga smo se već prilikom prvog sjedanja za komande odmah osjećali kao kod kuće. Vozač na raspolaganju ima raskošno podešavanje sjedišta i upravljača po dubini i visini što uz dobar položaj nožnih pedala doprinosi brzom pronalasku idealne pozicije bez obzira na konfekcijski broj vozača. Odmah po namještanju vozač, ali i ostali putnici, mogu prepoznati  širok spektar modernih pomagala za asistenciju u vožnju s kojima su također opremljena najnovija Fordova putnička vozila.

Izdvajamo Ford SYNC (sistem za povezivanje telefona i audio uređaja i funkcijom za slanje signala za hitnu pomoć), Lane Keeping Alert (upozorenje o napuštanju vozne trake), automatsko aktiviranje/deaktiviranje dugog svjetla, sistem kamera za pogled na bočne stranice vozila sa displejem integrisanim u unutrašnji retrovizor...

Čak i oni vozači koji rijetko voze kombi odmah se ''stope'' sa Tranzitom. Nije ni čudo budući da je osjećaj tokom vožnje veoma sličan onom u običnim automobilima. Zbog odlične preglednosti nema problema ni prilikom manevara na uskim gradskim prometnicama. Sve na viši nivo podiže dodatna opreme koju smo ranije spomenuli. 

Da bi se ovo postiglo, inženjeri su razvili novu Ford globalnu jednotonsku platformu, koja omogućava  da Transit/Tourneo bude mnogo čvršći i jači - povećana je otpornost na torziono uvijanje za čak 37 % što se pozitivno odražava u svim uslovima eksploatacije.

Precizno podešavanje komponenti ovjesa i upravljačkog sistema rezultiralo je znatno poboljšanom udobnošću u vožnji, uz preciznije i agilnije rukovanje. Poput novog Ford Focusa, Transit/Tourneo Custom opremljen je najnovijim elektronskim programom za kontrolu stabilnosti, tehnologijom Torque Vectoring Control za poboljšano prianjanje i stabilnost...

Čvršća struktura, zajedno sa sveobuhvatnim nastojanjima da se eliminišu neželjena buka i vibracije u cijelom vozilu, rezultirala je ugodnijim okruženjem za vozača što je od velike važnosti tokom dužih relacija.

Da bi se maksimalno zaštitili putnici, Transit/Tourneo Custom posjeduje optimiziranu strukturu karoserije koju karakteriše Boron čelik ultra visoke čvrstoće, po prvi put primijenjen na Transitu/Tourneu. Ukupno, više od 40% karoserije je napravljeno od visoko otpornih ili čelika ultra visoke čvrstoće, što kao konačan rezultat daje jaku i laganu karoseriju, koja je napravljena tako da pruži maksimalan nivo zaštite pri sudarima.

Novo vozilo takođe posjeduje unaprijeđeni sigurnosni sistem koji sada korisnicima daje opciju izbora vazdušnih zavjesa za putnike na prednjim sedištima, pored vazdušnij jastuka za vozača i suvozača i vazdušnih jastuka za zaštitu grudnog koša ugrađenih u sjedišta sa strane. Kao i na najnovijim Fordovim putničkim vozilima, sada je takođe ugrađen na udarac otporan upravljač, koji smanjue  opterećenja na glavu i grudi putnika u slučaju frontalnog sudara pri velikim brzinama.

Ispod prednjeg poklopca nalazi se 2.2 litreni Duratorq TDCi agregat sa tri nivoa snage- 100, 125 i 155 KS. Mi smo imali priliku voziti modele pogonjene motorima sa 125 i 155 KS. Putnička verzija sa najsnažnijim agregatom uparenim sa manuelnim mjenjačem sa šest stepeni prenosa i četiri odrasle osobe sa pripadajčim prtljagom tokom vožnje pokazala se kao veoma živahna. Ubrzanja i međuubrzanja uvjerljiva su bez obzira na trenutno ukopčani stepen prenosa što nije čudo obzirom da je 380 Nm obrtnog momenta na raspolaganju već od 1.600 obr/min. Odlična upravljivost i isto takvo ležanje na cesti nikome na daje materijal za kritike. Inženjeri posebno ističu precizan upravljački mehanizam opremljen progresivnim servo pomagalom. Vozili smo po suhom i mokrom asfaltu razne kvalitete a osjećaj u rukama uvijek je bio onaj pravi.

Terenta verzija bila je opremljena srednjom verzijom 2.2 litrenog motora uparenog, također, s manuelnim mjenjačem sa šest stepeni prenosa. U tovarnom prostoru nalazio se teret od 450 kg. Usprkos tome vozna svojstva nisu narušena. U usporedbi s praznim Tranzitom jedino se može primijetiti mala razlika u kočenju što je očekivano i logično. Budući da su neke dionice bile dosta klizave prijatno su nas iznenadili sistemi za asistenciju vozaču. Međusobno su dobro umreženi pa u slučaju potrebe djeluju odlučno ali ne i grubo.

 

Savremeni dizelaš prilično uglađenog rada zadovoljava stroge Euro5 norme o izduvnim gasovima. Prosječna emisija štetnog CO2 u atmosferu iznosi 174 g/km što je za 8% manje u odnosu na sada već staru verziju. No, ono što je kupcima u ekološki zapuštenim zemljama, kao što je naša, važnije jeste prosječna potrošnja goriva. A ona po fabričkim navodima iznosi svega 6,6 l/100 km. Ono što posebno iznenađuje jeste niska potrošnja u gradskom ciklusu- 7,1 l/100 km. Veliki doprinos tom rezultatu daje serijski ugrađen sistem ''Auto-Start-Stop'' čiji je rad filigranski podešen. Sve u svemu pogonska grupa djeluje vrlo uglađeno što je za ovu klasu vozila pomalo neočekivano. Istaknimo i ''pametni'' alternator koji energiju motora troši samo onda kata je to neophodno.

 

Minimiziranje ukupnih troškova eksploatacije bio je visok prioritet u cijelom dizajniranju i razvoju vozila, sa ključnim funkcijama koje uključujući smanjene potrebe za održavanje i vrijeme za popravke. Ford daje 12-godišnju garanciju na koroziju i najduže servisne intervale u klasi- dvije godine ili 50.000 km.

Prije komercijalizacije predserijski Transit/Tourneo prevalili su 5 miliona km, uključujući najmanje 400.000 km sa dosadašnjim kupcima Transita čije su sugestije pomno proučavane. Ključne komponente i sistemi testirani su do krajnjih granica: na primjer, prednja vrata prolaze kroz intenzivan režim 250.000 ciklusa otvaranja i zatvaranja, što je tri puta više nego u ekvivalentnom teškom testu za Fordova putnička vozila.
Da se zaista radi o vrhunskom proizvodu potvrđuje nagrada ''Međunarodni kombi godine'' koju je stručni žiri sastavljen od 24 specijalizirana novinara dodijelio na sajmu komercijalnih vozila u Hanoveru. 

Proizvodnja novog Transita/Tournea Custom odvija se u Fordovoj fabrici u mjestu Kocaeli, u Turskoj koja spada u trenutno najmodernije u svijetu.

Ford Transit Custom FT270 kratko međuosovinsko rastojanje /Short Wheel Base/ - preliminarne tehničke specifikacije

 
Podaci o motoru
 
Tip motora
 
Duratorq TDCi 2,2 litra
 
Radna zapremina, cm³
 
2.198
 
Tip goriva
 
dizel
 
Prečnik klipa, mm
 
86
 
Hod klipa, mm
 
94,6
 
Maksimalna snaga KS (kW) pri obrtajima/min
 
100 (74)
pri 3.500
 
125 (92)
pri 3.500
 
155 (114)
pri 3.500
 
Maksimalan obrtni momenat u Nm pri obrtajima/min
 
310
pri 1.300
 
350
pri 1.450
 
385
pri 1.600
 
Performanse
 
Potrošnja goriva*

litara/100 km
 
grad
 
van grada
 
kombinovano
 
 
 
7,1
 
6,3
 
6,6
 
CO2 g/km (prosečno)
 
174
 
Maksimalna brzina km/h
 
157
 
Konstrukcija
 
Oslanjanje napred
 
Nezavisno, MacPherson tipa, spiralne opruge varijabilnog hoda, stabilizaciona šipka i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Oslanjanje nazad
 
Pojedinačne lisnate opruge i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Kočioni sistem
 
Sa dvostrukom cirkulacijom i samopodešavanjem servo asistencije. Napred i nazad disk. Standardno ugrađen elektronski program za kontrolu stabilnosti (Electronic Stability Program - ESP) sa aktivnom kontrolom skretanja sa pravca (Active Yaw Control - AYC), smanjenom mogućnošću prevrtanja (Roll Over Mitigation - ROM), hidrauličnom asistencijom kočenja (Hydraulic Brake Assist - HBA), sistemom za sprečavanje blokiranja točkova pri kočenju (Anti-lock Braking System - ABS) i asistencijom pri polasku uzbrdo (Hill Launch Assist - HLA)
 
Upravljač
 
Zupčasta letva, sa servo asistencijom, podesiv po visini i uglu
 
Mase i dimenzije
 
Neto masa (kg)**
 
1.829
 
Korisna nosivost (kg)**
 
871
 
Ukupna masa vozila (kg)
 
2.700
 
Ukupna masa sa priključnim vozilom (kg)
 
4.600
 
Masa prikolice sa kočnicom (kg)
 
2.000
 
Masa prikolice bez kočnice (kg)
 
750
 
Maksimalno opterećenje kuke za vuču (kg)
 
112
 
Maksimalno opterećenje krova (kg)
 
100
 
Dužina tereta (mm)
 
2.555 (plus 530 sa utovarom kroz pregradu)
 
Širina tereta (mm)
 
1.775
 
Visina tereta (mm)
 
1.406
 
Zapremina tovarnog prostora (m3) SAE/VDA
 
6,0/5,4
 
Dužina vozila (mm)
 
4.972
 
Visina vozila (mm)
 
1.975
 
Širina vozila (mm)

sa/bez spoljnih ogledala
 
2.290/1.986
 

 

 

Ford Transit Custom FT310 dugačko međuosovinsko rastojanje /Long Wheel Base/ - preliminarne tehničke specifikacije

 

Podaci o motoru
 
Tip motora
 
Duratorq TDCi 2,2 litra
 
Radna zapremina, cm³
 
2.198
 
Tip goriva
 
dizel
 
Prečnik klipa, mm
 
86
 
Hod klipa, mm
 
94,6
 
Maksimalna snaga KS (kW) pri obrtajima/min
 
100 (74)
pri 3.500
 
125 (92)
pri 3.500
 
155 (114)
pri 3.500
 
Maksimalan obrtni momenat u Nm pri obrtajima/min
 
310
pri 1.300
 
350
pri 1.450
 
385
pri 1.600
 
Performanse
 
Potrošnja goriva*

litara/100 km
 
grad
 
van grada
 
kombinovano
 
 
 
7,2
 
6,4
 
6,7
 
CO2 g/km (prosečno)
 
178
 
Maksimalna brzina km/h
 
157
 
Konstrukcija
 
Oslanjanje napred
 
Nezavisno, MacPherson tipa, spiralne opruge varijabilnog hoda, stabilizaciona šipka i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Oslanjanje nazad
 
Pojedinačne lisnate opruge i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Kočioni sistem
 
Sa dvostrukom cirkulacijom i samopodešavanjem servo asistencije. Napred i nazad disk. Standardno ugrađen elektronski program za kontrolu stabilnosti (Electronic Stability Program - ESP) sa aktivnom kontrolom skretanja sa pravca (Active Yaw Control - AYC), smanjenom mogućnošću prevrtanja (Roll Over Mitigation - ROM), hidrauličnom asistencijom kočenja (Hydraulic Brake Assist - HBA), sistemom za sprečavanje blokiranja točkova pri kočenju (Anti-lock Braking System - ABS) i asistencijom pri polasku uzbrdo (Hill Launch Assist - HLA)
 
Upravljač
 
Zupčasta letva, sa servo asistencijom, podesiv po visini i uglu
 
Mase i dimenzije
 
Osnovna neto masa (kg)**
 
1.900
 
Korisna nosivost (kg)**
 
1.200
 
Ukupna masa vozila (kg)
 
3.100
 
Ukupna masa sa priključnim vozilom (kg)
 
4.600
 
Masa prikolice sa kočnicom (kg)
 
2.250
 
Masa prikolice bez kočnice (kg)
 
750
 
Maksimalno opterećenje kuke za vuču (kg)
 
112
 
Maksimalno opterećenje krova (kg)
 
100
 
Dužina tereta (mm)
 
2.922 (plus 530 sa utovarom kroz pregradu)
 
Širina tereta (mm)
 
1.775
 
Visina tereta (mm)
 
1.406
 
Zapremina tovarnog prostora (m3) SAE/VDA
 
6,8/6,2
 
Dužina vozila (mm)
 
5.339
 
Visina vozila (mm)
 
1.997
 
Širina vozila (mm)

sa/bez spoljnih ogledala
 
2.290/1.986
 

 

 


Ford Tourneo Custom kratko međuosovinsko rastojanje /Short Wheel Base/ - preliminarne tehničke specifikacije

 

Podaci o motoru
 
Tip motora
 
Duratorq TDCi 2,2 litra
 
Radna zapremina, cm³
 
2.198
 
Tip goriva
 
dizel
 
Prečnik klipa, mm
 
86
 
Hod klipa, mm
 
94,6
 
Maksimalna snaga KS (kW) pri obrtajima/min
 
100 (74)
pri 3.500
 
125 (92)
pri 3.500
 
155 (114)
pri 3.500
 
Maksimalan obrtni momenat u Nm pri obrtajima/min
 
310
pri 1.300
 
350
pri 1.450
 
385
pri 1.600
 
Performanse
 
Potrošnja goriva*

litara/100 km
 
grad
 
van grada
 
kombinovano
 
 
 
7,3
 
6,1
 
6,5
 
CO2 g/km (prosečno)
 
172
 
Maksimalna brzina km/h
 
157
 
Konstrukcija
 
Oslanjanje napred
 
Nezavisno, MacPherson tipa, spiralne opruge varijabilnog hoda, stabilizaciona šipka i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Oslanjanje nazad
 
Pojedinačne lisnate opruge i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Kočioni sistem
 
Sa dvostrukom cirkulacijom i samopodešavanjem servo asistencije. Napred i nazad disk. Standardno ugrađen elektronski program za kontrolu stabilnosti (Electronic Stability Program - ESP) sa aktivnom kontrolom skretanja sa pravca (Active Yaw Control - AYC), smanjenom mogućnošću prevrtanja (Roll Over Mitigation - ROM), hidrauličnom asistencijom kočenja (Hydraulic Brake Assist - HBA), sistemom za sprečavanje blokiranja točkova pri kočenju (Anti-lock Braking System - ABS) i asistencijom pri polaku uzbrdo (Hill Launch Assist - HLA)
 
Upravljač
 
Zupčasta letva, sa servo asistencijom, podesiv po visini i uglu
 
Mase i dimenzije
 
Osnovna neto masa (kg)**
 
2.141
 
Korisna nosivost (kg)**
 
859
 
Ukupna masa vozila (kg)
 
3.000
 
Ukupna masa sa priključnim vozilom (kg)
 
4.600
 
Masa prikolice sa kočnicom (kg)
 
2.000
 
Masa prikolice bez kočnice (kg)
 
750
 
Maksimalno opterećenje kuke za vuču (kg)
 
112
 
Maksimalno opterećenje krova (kg)
 
100
 
Prostor za noge 1./2./3. red
 
-/886/996 mm
 
Prostor u visini ramena 1./2./3. red
 
1.708/1.680/1.777 mm
 
Zapremina prtljažnika do 1./2./3. reda (u visini pojaseva)
 
3.621/2.148/922 l
 
Zapremina prtljažnika do 1./2./3. reda (do krova)
 
5.520/3.229/1.323 l
 
Dužina vozila (mm)
 
4.972
 
Visina vozila (mm)
 
1.977
 
Širina vozila (mm)

sa/bez spoljnih ogledala
 
2.290/1.986
 

 


Ford Tourneo Custom dugačko međuosovinsko rastojanje /Long Wheel Base/ - preliminarne tehničke specifikacije

 

Podaci o motoru
 
Radna zapremina, cm³
 
2.198
 
Tip goriva
 
dizel
 
Prečnik klipa, mm
 
86
 
Hod klipa, mm
 
94,6
 
Maksimalna snaga KS (kW) pri obrtajima/min
 
100 (74)
pri 3.500
 
125 (92)
pri 3.500
 
155 (114)
pri 3.500
 
Maksimalan obrtni momenat u Nm pri obrtajima/min
 
310
pri 1.300
 
350
pri 1.450
 
385
pri 1.600
 
Performanse
 
Potrošnja goriva*

litara/100 km
 
grad
 
van grada
 
kombinovano
 
 
 
7,3
 
6,1
 
6,5
 
CO2 g/km (prosečno)
 
172
 
Maksimalna brzina km/h
 
157
 
Konstrukcija
 
Oslanjanje napred
 
Nezavisno, MacPherson tipa, spiralne opruge varijabilnog hoda, stabilizaciona šipka i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Oslanjanje nazad
 
Pojedinačne lisnate opruge i amortizeri sa sabijenim gasom
 
Kočioni sistem
 
Sa dvostrukom cirkulacijom i samopodešavanjem servo asistencije. Napred i nazad disk. Standardno ugrađen elektronski program za kontrolu stabilnosti (Electronic Stability Program - ESP) sa aktivnom kontrolom skretanja sa pravca (Active Yaw Control - AYC), smanjenom mogućnošću prevrtanja (Roll Over Mitigation - ROM), hidrauličnom asistencijom kočenja (Hydraulic Brake Assist - HBA), sistemom za sprečavanje blokiranja točkova pri kočenju (Anti-lock Braking System - ABS) i asistencijom pri polasku uzbrdo (Hill Launch Assist - HLA)
 
Upravljač
 
Zupčasta letva, sa servo asistencijom, podesiv po visini i uglu
 
Mase i dimenzije
 
Bazna neto masa (kg)**
 
2.165
 
Korisna nosivost (kg)**
 
835
 
Ukupna masa vozila (kg)
 
3.000
 
Ukupna masa sa priključnim vozilom (kg)
 
4.600
 
Masa prikolice sa kočnicom (kg)
 
2.250
 
Masa prikolice bez kočnice (kg)
 
750
 
Maksimalno opterećenje kuke za vuču (kg)
 
112
 
Makasimalno opterećenje krova (kg)
 
100
 
Prostor za noge 1./2./3. red
 
-/886/996 mm
 
Prostor u visini ramena 1./2./3. red
 
1.708/1.680/1.777 mm
 
Zapremina prtljažnika do 1./2./3. reda (u visini pojaseva)
 
4.146/2.674/1.447 l
 
Zapremina prtljažnika do 1./2./3. reda (do krova)
 
6.336/4.048/2.140 l
 
Dužina vozila (mm)
 
5.339
 
Visina vozila (mm)
 
1.978
 
Širina vozila (mm)

sa/bez spoljnih ogledala
 
2.290/1.986
 
 

Napomena:

*: Svi podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 u g/km su iz zvanično odobrenih testova, u skladu sa EC direktivom 93/116/EC, sprovedeni sa vozilima opremljenim na baznom nivou. Navedene vrednosti o ekonomičnosti potrošnje goriva se baziraju na direktivi Evropske unije EU 80/1268/EEC i razlikovaće se od rezultata o potrošnji u vožnji u drugim regionima sveta.

 

 

**: Podaci o masama se odnose na vozila sa baznim nvoom opreme u voznom stanju, uključujući vozača (mase 75 kg)
  • 1200 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Sigurnosni kod *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Sigurnosni kod *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste lozinku? Pošalji